روایت داستان بازی Sparklite در سرزمین همیشه در حال تغییر ژئودیا اتفاق افتاده است که توسط یک عنصر آکوامارین نئونی به نام Sparklite ساخته شده است. این نه تنها نیروی حیات کره زمین بلکه یک منبع انرژی تقریبا بی حد و حصر است که توسط ساکنان سیارات به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. متأسفانه ، می توان با استفاده از مأموریت هایی همچون بارون جئودیا ، که به دنبال اهداف معدن خود Sparklite جهان است ، از منبع قدرت استفاده کرد. به دلیل این عملکرد آنها گیاهان و جانوران موجود در جئودیا دچار خشونت زیادی شده اند ، بنابراین آدا و تیم مهندسین ، مخترعین و خلبانان بالون خود را به شهری شناور به نام پناهگاه فرار کردند. از اینجا ، می توانید Sparklite را که در terra firma جمع آوری کرده اید ، سرمایه گذاری کنید تا سطح خود را ارتقا دهید ، اسلحه های جدیدی بسازید و Refuge را گسترش دهید تا ماجراجویی خود را راحتتر کنید.
نقشه جهان بازی Sparklite مجموعه ای از پنج منطقه به هم پیوسته است که همگی دارای مضامین خاص خود هستند: چمن ، جنگل ، شن و ماسه ، و … در ابتدای نمایشنامه بازی ، Ada در نقطه لنگرگاه در منطقه چمنزار از چشمه سقوط می کند که بعنوان قطب اصلی برای آن کار می کند. هر منطقه به صورت رویه ای تولید می شود ، بنابراین هر بار که Ada با شکست مواجه می شود کاشی های هر منطقه به هم می ریزند ، به این معنی که محل رئیس یا حرم کشف شده دیگر جایی نیست که آن را پیدا کردید. هر ناحیه فقط حدود 20 کاشی است بنابراین تغییر مکان مداوم ناامید کننده نمی شود و با کشف مجدد هر کاشی ، نقشه در فهرست ، دوباره باز می شود. آنچه تا حدی ناامید کننده است ، این است که پس از هر مرگ و شروع مجدد ، آدا در نقطه لنگرگاه در قطب اصلی عقب رانده می شود.
در بازی Sparklite هیچ یک از مناطق بنظر نمی رسند که ظاهر متفاوتی داشته باشد و جدا از طراحی بصری متفاوت دشمنان ، عمدتاً بنظر می رسد که شما در همان مناطق بارها و بارها کاوش می کنید. هر 5 منطقه دارای یک حرم است که یک اسباب بازی جدید را فراهم می کند ، یک معدن که حاوی دسته دشمنان که دارای یک سینه بزرگ به عنوان پاداش آن است ، و سیاه چال ای که تایتان را برای آن منطقه در آن قرار داده است. طراحی داخلی همه این مکان ها بسیار محدود است و زمان بسیار کمی در طراحی آنها صرف شده و همه آنها یکسان و یکسان به نظر می رسند. سیاه چال های حاوی رئیس Titans فقط اتاقی هستند که در آن نبرد صورت می گیرد ، شما هیچ معما را حل نمی کنید و هیچ هیولا را برای رسیدن به آنها شکست نمی دهید.
در بازی Sparklite عدم وجود سیاه چال های قابل کشف فقط احساس کم عمق نبردهای رئیس را از بین می برد. هر یک از تایتان ها نگاه و سلاح هایی دارند که تقریباً به موضوع منطقه مورد نظرشان بستگی دارند. این به طور معمول فقط یک یا دو بار در یک تایتان به من کمک می کرد تا از الگوی و زمان حملات من مطابق با حرکات آنجا استفاده کنم. دقیق و قابل پیش بینی به جایی رسید که من اساساً نمی توانم نگران پیدا کردن قدرت برای آدا باشم زیرا ممکن است کارفرمایان بدون اینکه شخصیت من آسیب زیادی ببیند شکست بخورند.
در گیم پلی بازی Sparklite آچار به عنوان یک سلاح غوغا خرد شده کار می کند ، اما می تواند به یک ضربه چکش قدرت شارژ شود. یک بیوم را کشف کنید که پس از فتح قبلی ، قفل آن باز می شود. گیم پلی بازی را با جنگ با دشمنان یا حل معماها حل کنید. وارد زیارتگاه های سلاح شوید و یک اسباب بازی جدید را برای درایو تست بگیرید که به شما امکان می دهد تا پس از بازگشت به پناهگاه ، آنرا بسازید. تایتان رئیس Biome را شکست و سپس به مرحله بعدی بروید.
گیم پلی بازی Sparklite عناصر جذاب سبگ اکشن-RPG را به شما ارائه می دهد ، هر فن از ژانر استفاده می شود. استفاده از سلاح های جدید برای کشف اسرار جدید ، نبرد رئیس رئیس قلب ، و زمینه های دنیای زرق و برق دار همگی در این بازی جذاب ارائه می شوند. بازی Sparklite چیزی کم از تعجب خوشحال کننده نیست ، چرخش های جدیدی را در ژانر افتخارآمیز ارائه می دهد. از گرافیک زیبای آن گرفته تا گیم پلی اعتیاد آور آن از ویژگی های این بازی هستند.
- گیم پلی سرگرم کننده
- مکانیک روان گیم پلی
- طراحی بصری زیبا و ساده
- گرافیک ضعیف
- مسویقی متن ضعیف
- داستان نه چندان جذاب