خانه / Reviews / نقد و بررسی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story

نقد و بررسی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story

در بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story شما کنترل شخصی به نام کوبایاشی را در اختیار دارید و یک شخص عجیب به نام میزوگوچی شما را به حمله بیگانه هشدار داده است. بنابراین ، با گفتن چیزهای دیگر ، شما به یک مأموریت می روید تا آنها را سرنگون کنید. در طول راه ، شما همچنین بهترین دوست کوبایاشی را ذخیره خواهید کرد.

بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story متفاوت از هنجار این است که هیچ سطح وجود ندارد. شما به سادگی می توانید اکتشاف کنید ، و هر بار که صحنه ای را ترک می کنید ، خواه یک خیابان باشد ، یک کوچه پشتی یا یک راهرو مدرسه ، به طور تصادفی در یک مکان جدید ظاهر می شوید. برای پیشرفت در بازی ، در واقع شما باید دشمنان را شکست دهید. 30 فضانورد را شکست دهید که با یک رنگ خاص و زیبا مشخص شده اند و یک دفعه بعد که صحنه را تغییر می دهید رئیس ظاهر می شود. باس فایت بازی را شکست دهید و وقتی بر 30 جادوگر رنگی متفاوت غلبه کنید ، حالت بعدی نشان داده می شود. و غیره و غیره تا زمانی که جادوگران پنج رنگ مختلف همه به همراه رئیس خود شکست خورده اند.

در گیم پلی بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story در حالی که مبارزات فضانوردان یکسان بنظر می رسد فقط با رنگ های مختلف می توانید خیلی سریع کسل کننده می شوند. دشمنان غیرمعمول دیگری را هر از گاهی به وجود می آورد. به دلایل ناشناخته گاهی با مکعب ها و توپ های خصمانه روبرو می شوید و برای بعضی از آنها در مقایسه با فضاسازان استاندارد شما نسبتاً قوی هستند. دشمنان سایه ای عجیب و غریبی نیز وجود دارند که باید آنها را تعقیب کنید ، اما فقط همراه شما ، میزوگوچی ، می تواند آنها را با اسلحه مخصوص خود بکشد و گاهی اوقات شما در مناطق خاصی به سفینه های فضایی نیز دسترسی پیدا می کنید.

در بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story در کل سه شخصیت قابل پخش وجود دارد – کوبایاشی ، کونیاو ، و مزگوچی – و شما می توانید در صورت تمایل بین آنها جابجا شوید. دو بار در هر زمان فعال هستند و CPU کنترل شخصیت دوم را کنترل می کند مگر اینکه شخصی مایل به انتخاب کنترلر باشد ، اگرچه کوبایاشی باید جزئی از تیم باشد. این بدان معناست که می توانید کوبایاشی را با Kunio یا Mizoguchi جفت کنید. حرکت اصلی تفاوتهای مختلف بین آنها وجود ندارد و همه آنها می توانند با استفاده از مقادیر مختلف روح از حملات ویژه استفاده کنند. همچنین توانایی های آیتم ویژه ای وجود دارد که با استفاده از سنجی که هنگام شکست دشمنان شارژ می شود. با این حال ، وقتی Kunio عضو فعال تیم است ، شما نمی توانید از توانایی های ویژه آیتم استفاده کنید. منبع قدرت آنها Mizoguchi است ، می بینید.

در گیم پلی بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story سه نوع قابلیت ویژه آیتم در دسترس است که هر یک نیاز به پر کردن متر تا حد معینی دارد. اولین سادگی سلامت و سلامتی شما و دوستان فعال شما را بازیابی می کند. تماس های بعدی با پشتیبانی ، تیم شما را برای مدتی کوتاه تقویت می کند و آخرین به سادگی شخصیت شما را بالا می برد. وقتی بازی را انجام می دهید ، می توانید مهارتهای ویژه ویژه جدیدی پیدا کرده و به آنها اختصاص دهید ، به نوعی احساس توسعه شخصیت را می بخشید. اگرچه این همه وجود دارد هیچ سیستم ارتقاء به سبک RPG وجود ندارد که مانند آن در River City Girls وجود دارد.

در حدود 90 دقیقه اولین بار بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story  در اطراف یک دستاورد و جایزه نشان می دهد که بازی را می توان در کمتر از 30 دقیقه به پایان رساند. با استفاده از چندین پایان برای کشف ، ممکن است بخواهید بیش از یک بار آن را تکمیل کنید. باس فایت های بازی ممکن است در بعضی مواقع بسیار ساده بنظر برسند. با ترکیب این دو مسئله ، برخی از بازیکنان ممکن است قبل از اینکه حتی یک بار آن را کامل کنند ، علاقه به بازی را از دست بدهند. خوشبختانه یک گربه هر چند وقت یک بار ظاهر می شود که به شما امکان می دهد بازی خود را ذخیره کنید و در صورت نیاز استراحت کنید ، بنابراین لازم نیست حداقل آن را در یک جلسه انجام دهید.

بازی Stay Cool, Kobayashi-san!: A River City Ransom Story دارای گیم پلی اکشن و مهیجی است اما متاسفانه بیش از حد تکراری و یک مکانیک بسیار مبهم می دانند. با وجود مبارزات اساسی ، تنوع کم دشمنان و مبارزات باس فایت غالباً ناعادلانه ، در اینجا چیز کمی وجود دارد که بتوانید آن را به پایان برسانید. این بازی جذاب و سرگرم کننده را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک اکشن پیشنهاد می کنیم.

5

5

مزایا

  • گیم پلی سرگرم کننده
  • داستان خوب
  • طراحی بصری زیبا و ساده
معایب

  • گرافیک ضعیف
  • موسیقی متن نه چندان خوب
  • گیم پلی بسیار کوتاه

0

0

0

0

0

گرافیک - 6.5
گیم پلی - 7
داستان - 7.5
موسیقی - 6

6.8

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …