خانه / Reviews / نقد و بررسی Into the Dead 2

نقد و بررسی Into the Dead 2

امروز سراغ نقد و بررسی بازی مهیج و جذاب Into the Dead 2 رفتیم. این بازی در سبک بازی های اکشن اول شخص قرار دارد. این بازی توسط شرکت PikPok طراحی و توسط Versus Evil , Gearbox Publishing نیز عرضه شده است. این بازی برای پلتفرم های Android, iOS و Nintendo Switch نیز عرضه شده است. شما در ادامه نقد و بررسی بازی Into the Dead 2 می توانید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

Into the Dead 2 یک بازی زنده ماندن زامبی است که به صورت خودکار اجرا می شود و در ابتدا در سال 2017 در iOS و Android به عنوان یک عنوان رایگان منتشر شد. در گیم پلی بازی شخصیت بازیکن شما همیشه به جلو حرکت می کند ، کنترل های شما محدود به تغییر از چپ به راست است تا از حملات ورودی جلوگیری کنید ، در حالی که به طرز ناامیدی سعی در حفظ مهمات برای خود می کنید.

گیم پلی بازی Into the Dead 2 بسیار ساده و تکراری است ، همانطور که ممکن است از یک دونده خودکار انتظار داشته باشید ، اما همه چیز بسیار زیبا به نظر می رسد و یکنواخت ارائه می شود به جز موارد عجیب و غریب که در آن متوجه می شوید حتی اگر مطمئن باشید که جا خالی دادن موفقیت آمیزی را انجام داده اید یا شلیک گلوله را به درستی انجام داده باشید. در مبارزات اصلی داستانی وجود دارد که هریک از شصت مرحله آن توسط برخی از تماس های رادیویی بسیار زیبا که بین شخصیت شما جیمز و خواهرش که در حال فرار هستند ، ارائه شده است و سعی در زنده ماندن از حمله زامبی ها با آنچه از خانواده اش باقی مانده است ، دارد.

گیم پلی اصلی Into the Dead 2 باز کردن قفل و بروزرسانی سلاح های جدید ، مزایا و شرکای سگ های جدید است تا آنچه که با گیم پلی آن اتفاق می افتد. در گیم پلی بازی یک تن سلاح برای باز کردن قفل وجود دارد. همه آنها بسیار زیبا به نظر می رسند و در اسلحه بازی کاملاً دقیق هستند. ما همه چیز را از تپانچه های دو کاره گرفته تا تفنگ های ضد شورش ، تفنگ های قدیمی غربی ، مسلسل و برخی کمان های مرکب فانتزی هستند ، اما مکانیک تیراندازی بسیار ساده شده است. برای رسیدن به قدرت بعدی ، به یک کار بی پایان جمع آوری ارز درون بازی تبدیل خواهید شد. مطمئناً ، یک bazooka باعث می شود کار زامبی نسبت به تپانچه کوتاه تر شود اما هنوز هم فقط به صورت خودکار پیش می روید و از چپ به راست حرکت می کنید تا از آن جلوگیری کنید. همه چیز و تیراندازی هر چند وقت یکبار هیچ چیز آن را تغییر نمی دهد.

در بازی Into the Dead 2 بسیاری از موارد افزایش یافته سطح سلاح وجود دارد که می توانید به اسلحه های خود اضافه کنید تا هرچه راحت تر از طریق مردگان حرکت کنید – مهمات انفجاری ، سرعت شلیک سریع تر ، مهمات که باعث می شود زامبی های بزرگتر در یک شلیک و مهمات بیشتری برای جعبه هایی که مرتباً اجرا می کنید وجود داشته باشد. کمپین اصلی دارای شصت مرحله است که هر یک از آنها تقریباً یکسان هستند.

به طور کلی در Into the Dead 2 تنوع بیشتر سرانجام در تعداد انگشت شماری از مأموریتهای جانبی اضافی ظاهر می شود که با پیشرفت در برنامه اصلی داستان ، به آرامی آنلاک می شوید. این مینی ماجراها می بیند که شما در مکان های جدید نقش های مختلف شخصیتی را بازی می کنید و همچنین برخی شرکای انسانی را معرفی می کنید که می توانید مستقیماً هنگام حمله به سمت دشمنان حمله کنند. اولین مورد از اینها ، که در پی سقوط هواپیمای نظامی در یک منطقه جنگی آلوده به انسان زنده شد ، به نظر ما در واقع بسیار جالب تر از ماجراجویی اصلی بود.

بازی Into the Dead 2 از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است ، به خوبی ساخته شده است و مطمئناً بخشی از یک بازی گران قیمت تر به نظر می رسد ، اما به هیچ وجه تجربه اصلی بازی گیم پلی در اینجا ارائه نمی شود.

Into the Dead 2 یک بازی زنده ماندن در برار زامبی زیبا و سرگرم کننده است. حلقه اصلی گیم پلی برای چند دقیقه به اندازه کافی رضایت بخش است اما به همان اندازه ای که انتظار دارید در یک بازی پیدا کنید که سرچشمه یک تجربه بازی رایگان برای موبایل باشد ، بسیار عمیق است. با یک دسته حالت های اضافی پر شده است ، و همه آنها کاملاً سرویس پذیر هستند ، اما هیچ وقت نمی توانید از حقیقت اصلی فرار کنید که این فقط یکسان است و بارها در تنظیمات کمی متفاوت است. این بازی جذاب را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک اکشن پیشنهاد می کنیم.

5

5

مزایا

  • گیم پلی سرگرم کننده
  • گرافیک خوب
  • گیم پلی روان و مهیج
معایب

  • موسیقی متن ضعیف
  • داستان بی سرو ته
  • تکراری شدن برخی مراحل

0

0

0

0

0

گرافیک - 7
گیم پلی - 7.5
داستان - 6
موسیقی - 6.5

6.8

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …