خانه / Reviews / نقد و بررسی Conan Unconquered

نقد و بررسی Conan Unconquered

این بازی یک فرض ساده را دنبال می کند: شما با یک پایه شروع می کنید و باید امواج نیروهای دشمن را تحمل کنید. شما باید پایه خود را گسترش دهید، منابع خود را جمع آوری و مدیریت کنید، ساختمان های دفاعی را در امتداد نقاط کلوخه کلیدی بسازید و همه اینها در فریم های زمانی مشخص قرار دارند.شما میتوانید در نقد و برسی این بازی مهیج با تیم نقد و برسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

اسطوره ها، افسانه ها، کسانی که نمی توانند متوقف شوند

ستون فقرات هر بازی در Conan Unconquered قهرمانی است که شما کنترل می کنید و در حال حاضر این بازی به شما امکان کنترل کنان یا والریا را می دهد، و تنها قهرمان سوم با DLC مناسب نصب شده است.

هر قهرمان با مجموعه ای متفاوت از آمار شروع می شود و قادر است نقش های مختلفی را پر کند.

به عنوان مثال، کونن، دشمن غولپیکر است که شما از آن استفاده می کنید، زمانی که می خواهید تمام قرون وسطی را (یا بهتر بگوییم Hyborean) در دشمنان خود داشته باشید، در حالیکه والریا بیشتر به عنوان یک حامی پشتیبانی یا جنگنده پشتی با تمرکز بر کمک ارتش بزرگ عمل می کند.

تنها قوی ترین زنده خواهد ماند

امواج شروع شده به اندازه کوچک و تقریبا ناچیز است، به عنوان قهرمان اصلی شما به اندازه کافی است که به تنهایی دو امواج اول را مدیریت کنید، اما شما نباید در حالی که این کار را انجام می دهید در اطراف بیدار بمانید، همانطور که برای ارتش بزرگتر آماده می شوید .

تعداد امواج قابل تنظیم هنگامی که شما یک بازی را تنظیم می کنید، به عنوان یکی از عناصر بسیاری که افزایش یا کاهش مشکل یک مسابقه را عمل می کنند.

یکی دیگر از عناصر که می تواند بازی شما را بکشد یا خنثی کند، تعداد امتیازات چاک دهنده شما در اطراف پایه شروع شما است. نقشه در اطراف شما با حوزه هایی از زمین غیر قابل نفوذ پر خواهد شد و تنها با چند حفره ای که از طریق آن امواج دشمن شروع به ریختن می کنند و جایی که باید تلاش های خود را برای ساخت دیوارها، دروازه ها و برج های نگهبانی تمرکز کنید.

هر دو نقشه و امواج که برای شما به ارمغان میآورده میشوند به طور روتین تولید میشوند، بنابراین هیچ یک از بازیها هرگز احساس نمیکنند، بنابراین از تلاش برای ایجاد استراتژی برای سناریوهای خاص استفاده نکنید، فقط سعی کنید در بازی به طور کلی بهتر شوید.

سنگ، کاغذ، پیچ و مهره جادویی

من برای بازی هایی که از قدیمی ترین قطعات سنگ قیچی قدیمی استفاده می کنند، ضعف دارم، در مورد اینکه چگونه واحدهای منصفانه در برابر یکدیگر هستند، و این چیزی است که شما در Conan Unconquered می بینید. همانطور که همیشه، واحدهای سواره نظام، واحدهای مسلسل را به ضرب و شتم بردند، واحدهای مسلسل به سربازان پا زدند، و سربازان پا سوارکاری کردند.

در واقع، این بازی واقعا در مورد استفاده از استراتژی در مورد آموزش Unitless mindless استفاده می کند؛ زیرا واحدهای رنج می توانند مقادیر بسیار زیادی از آسیب را برطرف کنند، اما بسیار راحت می شوند، در حالی که نیروهای غواصی آنقدر سخت هستند که مجازات می شوند، به نظر می رسد تقریبا مسخره است به نظر می رسد که آنها به دنبال یک اسلحه می گردند.

این بدان معناست که ساختن یک تیم فقط از یک نوع واحد، شما را به هیچ وجه خوب نمیکند و از بین بردن آسیب فروشندگان، تانکها و پشتیبانی ها بسیار مهم خواهد بود.

تیغه ها و فلش ها تنها چیزهایی نیستند که شما را در جنگ می کشند

من دوست داشتم که چگونه توسعه دهندگان موفق به معرفی بسیاری از عناصر که هرگز در بازی های RTS دیده نمی شود، که در واقع واقعا بسیار معنی زمانی که شما در مورد آن فکر می کنم.

به عنوان مثال، از آنجا که امواج در اطراف نقاط چشمه متمرکز می شوند، طبیعی است که فرض کنیم که اجساد در بالای دیوارها و دروازه ها روی یکدیگر قرار می گیرند. این اجساد در نهایت پوسیدگی و تبدیل شدن به حوادث بیماری و فروپاشی، مسموم کردن تمام واحدهای در اطراف آنها با DoT تسریع کند، که اگر بدون درمان باقی بماند، می تواند ویرانگر باشد.

به همین ترتیب، ساختمان های شما را می توان با آتش سوزی تنظیم کرد، و قهرمان تنها کسی است که می تواند آتش را خاموش کند، ساختن مدیریت ریز پایه یکی از بزرگترین چالش هایی است که شما باید با آن مواجه شوید.

هیولا فوق العاده و جایی که آنها را شکار کنید

سحر و جادو همچنین بخشی اساسی از عصر هیبور است و شما مقدار زیادی از آن را در قالب واحدهای می بینید که می توانند معجزه ها و جادوها را انجام دهند و همچنین تعداد زیادی از موجودات پراکنده در نقشه.

قوی ترین موجودات نگهبان هستند و معمولا در هر نقشه سه نفر وجود دارد.

سرانجام شکست دادن (که کار ساده ای نخواهد بود) در نهایت شما را به مصنوعات قدرتمند دسترسی خواهد داد که قدرت قهرمان خود را به مراتب فراتر از آنچه که می تواند به طور معمول انجام دهد، به او اجازه می دهد تا در نهایت با امواج در حال افزایش که در دیوارهای شما

قهرمانان حق دارند لاف بزنند

شما نمره بر اساس عملکرد خود را در پایان مسابقه دریافت می کنید، و شما می توانید از ویژگی “چالش”  استفاده کنید تا بازیکنان دیگر سعی کنند امتیازات خود را از دست بدهند.

آنچه که اساسا انجام می دهد این است که نقشه ای را که اواخر بازی کرده اید ذخیره می کند و برای عموم آزاد می شود تا آن را امتحان کنید و آنها باید بازی کنند و ببینند آیا می توانند کاری بهتر از شما انجام دهند یا خیر.

با هر عنصر دشواری که شما تغییر می دهید، ضریب نمره ی خود افزایش یا کاهش می یابد، با این که شخص انتخاب سخت ترین تنظیمات را دریافت می کند تا شش برابر بیشتر از کسی که نقشه ساده ترین تنظیمات را داشته باشد.

در نگاه اول شما ممکن است به خودتان فکر کنید که Conan Unconquered به نظر می رسد مانند یک بازی برج دفاع، اما بدون برج، اما حتی یک چهارم از داستان در اینجا نیست. مدیریت دقیق منابع خود و چگونگی استفاده از آنها و همچنان نگه داشتن چشم به قهرمان خود مهم است اگر می خواهید آخرین امواج دشمنان را زنده بمانید. در کل، به شدت طراوت بود که Conan را فتح کرد و من مجبور شدم بپذیرم که برخی از خاطرات پرطرفدار را از زمانی که شب ها را در بازی RTS بازی می کردم و مجبور بودم در برابر زرگینگ دشمن مقاومت کنم. ” conan” برای همیشه در حافظه جمعی ما به عنوان نام بزرگترین وحشیانه وحشیانه ای که تا به حال زندگی کرده است، بریده می شود و با چنین میراثی بزرگ برای زندگی کردن، بارگیری یک بازی خوب بر اساس افسانه های کونان عالی است .مردم در Petroglyph، یک استودیوی بازی مشهور برای عناوین RTS بزرگ خود را از گذشته، به چالش گرفتند که این بار را قبول کنند، و تا آنجا که من نگران آن هستند، آنها تقریبا از بین رفته اند.

5

5

مزایا

  • حق رای دادن
  • گیم پلی منحصر به فرد
  • گرافیک
  • تمرکز بر استراتژی به جای اعداد
  • نقل قول هایی که دارای منابع هستند
معایب

  • دشواری کمی بالا ممکن است موجب شود انگار آن را در برخی مواقع به سرعت بالا می برد
  • وابستگی شدید به رفاه قهرمان شما

0

0

0

0

0

گرافیک - 8
گیم پلی - 8.5
داستان - 8
موسیقی - 7.5

8

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Metal Slug Tactics

زمانی که انتشار یک بازی سال‌ها بیشتر از انتظار شما طول می‌کشد، همیشه نوعی ترس …