خانه / Reviews / نقد و بررسی Kotodama: The 7 Mysteries of Fujisawa

نقد و بررسی Kotodama: The 7 Mysteries of Fujisawa

در Kotodama: 7 اسرار Fujisawa شما از قدرت باور نکردنی خود را از مسابقه 3 گیج کننده استفاده کنید تا یک دسته از بچه ها و دختران را به زیر لباس خود ببرید. در صورتی که این بازی شما را در بازی به فروش نرساند، هیچ چیز نمی تواند باشد. به طور جدی. اگر دیدن شخصیت های انیمه در حالت های سرگرم کننده شلوار در فضای سرگرمی شما متناسب نباشد، احتمالا با Kotodama مبارزه خواهید کرد. اگر این کار را می کند، در اینجا برای زمان خوبی در حال تکان دادن است، زیرا در بین ویژگی های دیگر این رمان بصری، این شخصیت ها دارای طعم و مزه ای واقعا عالی در لباس زیر زنانه است. به سراغ نقد و بررسی بازی مهیج Kotodama: The 7 Mysteries of Fujisawa می رویم همراه IRG Review باشید.

خوشبختانه من این کار را دوست ندارم و از خدمات کووتامام لذت می برم. PQube اولین دور از بازی محلی و انتشار بازی های خالص و انتشار به بازی های واقعی بازی به طور گسترده ای موفق است. این نیز کاملا با آنچه که شما از ناشر انتظار می رود که ما را به Gal * تفنگ و آهنگ از خاطرات آورد.

در Kotodama شما به عنوان یک پسر (یا دختر) بازی می کنید که یک پیوند با یک شیطان گربه مانند شکل گرفته است. این هیولا تنها توسط شخصیت اصلی دیده می شود و به آنها امکان می دهد که حق را از دیگران محروم سازد. برای انجام این کار، قهرمان ما به ذهن ناخودآگاه قربانی خود “غرق” می شود و به آرامی لایه های لباس آن شخص را از بین می برد، همانطور که در ذهن شخصیتان ظاهر می شود، که موازی لایه های فریب است که هدف در آنها قرار دارد مکالمات واقعی در جهان این لایه های فریب که به صورت بصری با لباس نشان داده می شوند؟ سلب کردن از لحاظ تئاتیکی مناسب است و در عین حال از نظر اخلاقی توجیه شده است، همانطور که فقط فانتزی در مورد پاره کردن لباس های خود را! هنگامی که آنها با یک شخص به غارت برسند، شخصیت اصلی به دنیای واقعی بازگردانده می شود، در آن صورت هدف آنها واقعا رفتار می کند مانند اینکه آنها توسط برخی از سرم های حقیقی قدرت تزریق شده اند و تمام لوبیا را از بین می برند.

به همین دلیل است که شخصیت اصلی از یک ذهن به سمت پایین می رود تا لباس های مردم را به نام حقیقت بچرخاند، زیرا این تنها راه حل برخی از رمز و رازهای فشرده در دنیای واقعی است. آکادمی Fujisawa مدرسه ای است که معروف به داشتن هفت شهر افسانه ای است که به نظر می رسد واقعا اتفاق می افتد. شخصیت اصلی یک انتقال جدید به این مدرسه است و می بیند که او عضو باشگاه کوچکی است که به بررسی و حل این اسرار اختصاص داده شده است. افسانه های شهری هم بسیار شگفت انگیز هستند، بنابراین شما می توانید درخواست تجدید نظر در مورد آنها را درک کنید. یک گرگ بزرگ وجود دارد، یک شبح روحانی در مدرسه در شب و یک کتابخانه ویژه ای که مردم آن را به عنوان نابغه شناخته می شوند. این فقط سه نفر اول از هفت نفر آنها هستند، هر کدام از وحشی نسبت به بعدی.

هر چند افسانه های شهری از هوا نازک نمی شوند. با تمام افسانه های شهر، بذر حقیقت در فانتزی دفن شده است. همانطور که پیتر وات در رمان خود می نویسد، “مائلستروم” می نویسد: “شایعات اپیدمیولوژی کلاسیک خود را داشتند و هر یک با یک رویداد جوانه زدن آغاز شد. اطلاعات از آن نقطه شروع می شود، جهش زدایی و گسستن، یک توده ی مخروطی از موضوعات است که از انتهای آنها در نهایت، به ندرت می میرند و می میرند؛ مخروط به سادگی در انتهای وسیع خود فرو می ریزد، جایگزینی آن پیر و پیر می شود ».

علاوه بر این، همانطور که رمان نویس دیگری Thomm Quackenbush در رمان خود می نویسد، “ما سایه ها”، بذرایی که افسانه های شهرستانی از آن متضرر می شوند، اغلب از یک مکان فاجعه می آید، به همین دلیل است که بسیاری از افسانه های شهری بسیار نزدیک به چیزهایی هستند که ما را وحشت زده یا وحشتناک می دانند. Quackenbush می نویسد: “بذر یک افسانه شهری خاکی بارور را در گوشه ای از تراژدی و تخیل پیدا می کند.”

Kotodama: 7 اسرار فوجیساوا، کشف این ایده است که افسانه های شهر ریشه در رویدادهای واقعی و مردم دارند. هر یک از افسانه های شهری آکادمیک به نوعی ریشه در نوع خاصی از رویداد غم انگیز است که به یک شخص یا دیگری رخ داده است … و به همین ترتیب آنها را تبدیل به بخشی از واقعیت آشکار افسانه شهر در اطراف دانشگاه. من نمی خواهم بسیاری از آنها را تحمل کنم، زیرا نیمی از تاثیر Kotodama به عنوان یک روایت از دیدن حقیقت بیرون می آید و رمز و راز حل می شود، اما من از اولین هفت داستان به عنوان مثال استفاده می کنم:

خدمه تحقیق به افسانه گرگ اطراف مدرسه نگاه می کند. آنها داستان را به ریشه های خود در یک جنگل کوچک در خارج از مدرسه ردیابی می کنند، جایی که آنها یک دختر را دیدند که به خوبی شناخته شده است که عشق عمیقی به حیوانات دارد. متأسفانه، به دلایل، او نیز به لحاظ جسمی به این حیوانات سوءاستفاده می کند، و باعث می شود فرد به طور خاص – یک سگ سفید سفید – برای فرار از راه هر زمان که او در اطراف است. از این رو، افسانه شهر ناشی از گرگ، همانطور که دیگران این سگ فراری را برای دومین بار از گوشه چشم خود می بینند.و همانطور که در بالا ذکر شد، تنها راه رسیدن به این مرحله، این است که به ذهن ناخودآگاه دختر مورد سوء قصدی بچرخانید، “خود درونی” خود را پایین بیاورید و سپس او را به اعتراف به آنچه که در واقعیت انجام می دهید، اعتراف کنید. این مثل یک نسخه بسیار خنده دار از ققنوس رایت است.

داستان فوق بسیار شوکه کننده و تاثیرگذار است برای یک بازی که به نظر می رسد مانند همه چیز در مورد رنگ های روشن و شورت های ابریشمی، درست است؟ Kotodama لحظات خود را هنگامی که آن را به برخی از موضوعات بسیار سنگین بازدید، و به طور کلی روشن و خوشبختانه فن آوران زیبایی و لحن پشت بازی تاثیر این لحظات هر چه واضح تر است. هر یک از رمز و رازها چیزی جز تیزهوش اولی نیست، و اگر با چیزی که در داستان داستان کوتداما نا امید شده بود، این موضوع این بود که نویسندگان تمایلی به رفتن به همان افکار تئاتری نداشتند. پتانسیل واقعی این بازی برای تولید برخی بحث های جالب وجود داشت و در ابتدا فکر کردم که واقعا در حال حرکت به سمت جهتی مشابه با علامت مرگ با عبارات بسیار بالغ و بسیار سادیستانه بود که فقط این بار تحت پوشش تقریبا درخشان رنگ ها متأسفانه، PQube از داشتن مرغ با استفاده از تحرکات مردم برای موضوعات بسیار شدید کنار گذاشته شد و در حالی که چندین بار مرزها را هل می دهد، در نهایت این بازی با تم هایش ایمن می شود.

با این حال، به عنوان یک قطعه سرگرمی، Kotodama سوار شادی است. زیبایی آن یک بازی خیره کننده است. به عنوان یک رمان بصری، کیفیت محیط و هنر شخصیت بسیار مهم است، و من خوشحالم که گزارش می دهم که هر یک از محیط ها حس سنت ژانر راحت را به نمایش می گذارد و به دقت اجرا می شود. در همین حال، در هنر شخصیتی است که این بازی واقعا مورد توجه قرار گرفته است. کاراکترهای ثانویه که از طریق روایت پخش می شوند، کاملا ساده به نظر می رسند، اما پسران و دختران اصلی – کسانی که شما در حال بازی کردن با استریتز-بازی 3-match-3 هستند – نمونه هایی کاملا شگفت انگیز از هنر شخصیت انیمه هستند. شخصیت هر شخصیت از طریق طراحی آن کاملا منعکس می شود و من می خواهم تا آنجا که می توانم بگویم از این طرح ها لذت می برم همانطور که من کارهای بزرگی از سبک های دیگر انیمه را تجربه کرده ام، از جمله Tsunako و Mel افسانه ای کیشیدا

عمل پازل نیز به خوبی اجرا شده است. یک دیدگاه نسبتا متفاوت در بازی در مقایسه با اکثر مسابقات 3 مطابقت دارد که در آن، در حالی که آیکون را انتخاب می کنید، به جای حرکت دادن بلوک ها یا ناپدید شدن آنها، در Kotodama، به بالای قسمت بازی بروید و تمام آیکون های زیر آن رها شوند پایین برای پر کردن فضا. این فقط کافی است که جانبازان مسابقه 3 مانند من خودم را به بازی گلف بازی 3 نگاه می کنند کمی متفاوت، بدون شکستن بیش از انتظارات استاندارد از این نوع بازی پازل.

من از کودتام یک معامله بزرگ را دوست داشتم. این فقط به اندازه کافی تعجب آور است که روایت را جالب نگه دارد و طنز رنگی و خدمات فن خنده دار مطمئنا باعث می شود بازی لذت بخش باشد. آیا می توانست بیشتر باشد؟ بله حتما. در Kotodama بسیاری از لحظات وجود دارد که شما به خودتان فکر می کنید که می تواند خیلی بیشتر از طرفداران حرفه ای ساده باشد … اما توسعه دهندگان دقیقا همان کاری را کرده اند که انجام داده اند و با چنین دقت و هرچند که شادی واقعی در بازی وجود دارد.

5

5

مزایا

  • گیم پلی پازل مخلوط
  • سرگرم کننده
  • سبک هنری منحصر
  • داستان بزرگ
معایب

  • یک بازی پازل بسیار سخت

0

0

0

0

0

گرافیک - 8.5
گیم پلی - 8
داستان - 8.5
موسیقی - 7.5

8.1

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …