خانه / Reviews / نقد و بررسی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo

نقد و بررسی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo مجدداً برای رایانه های شخصی و سوئیچ طراحی شده است ، از اولین دقیقه بازی با رویکردی روبرو می شویم که عناصر سورئال را لمس می کند و چندین عنصر و سبک بازی را با طراحی بهتر و بدتر ترکیب می کند. اما قبل از ورود به پخش مجدد گیم پلی و مکانیک بازی ، اولین چیز برای قرار دادن اکشن و پیشینه روایت است.

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo از آنچه پس از پایان بخش دوم رخ داده است پیروی می کند. آنچه ما می توانیم بگوییم این است که یک بار دیگر شخصیت اصلی واتراسیو والپورگیس ، نوعی ماده بادمجان شکل است که به طور ناامیدی در جستجوی دافنه است و برای این کار شما باید در مسافرخانه ها و خیابان های خارج از شهر بسیار کنجکاو که فقط هر 25 سال یک بار ظاهر می شود و 64 نفر از آنها را تشکیل می دهد ، کشف کنید.

همانطور که در فصل های قبل به خصوص مورد دوم اتفاق افتاد ، ما با نوعی ماجراجویی گرافیکی یکپارچهسازی با سیستمعامل و گیم پلی 2D روبرو هستیم که از منظر زنی اتفاق می افتد که به سبک آنچه که در RPG های دوره 8 و 16 بیتی تجسم یافته است صورت می گیرد.

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo دارای گیم پلی بسیار کوتاهی است و در 3 ساعت به پایان می رسد. یکی از این اعمال به یک مینی گیم رانندگی سه بعدی تبدیل می شود که در آن باید یک نوع گلف را کنترل کنیم. سبد خرید و اجرای برخی از اشکالات غیرقابل توصیف خوب ، فراتر از اصالت آن و ارائه تنوع در کل ، حقیقت این است که از هر نظر یک فاجعه واقعی است کنترل ناخوشایند است ، از نظر گرافیکی یک بازی PSX به نظر می رسد اما در کیفیت HD ارائه می شود ، چیزی جز سرگرم کننده نیست ، آن است سطح دشواری صفر است.

در بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo سرعت فریم بر ثانیه بازی بهتر و سریعتر است ، پازل به سبک Minecraft از قسمت اول ، اما هنوز هم به خوبی کنترل نمی کند و از آنجایی که دیدیم ، در هر دو قسمت 1 و 2 ، می توانیم در یک محیط 2D جذاب و  زیبا داشته باشیم ، این مانند یک مکان عجیب و غریب برای شیاطین است که می توانند کاری جدید انجام دهند ، خصوصاً خیلی نزدیک اوج بازی باشند.

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo یک ماجراجویی یکپارچهسازی با سیستمعامل است که در آن ما باید بر چند معما غلبه کنیم ، سناریوها را بررسی کنیم و گفتگو با تعداد زیادی شخصیت ، گفتگوهای خنده دار و کاملاً سورئالیستی که متن هایی به زبان اسپانیایی دارند را مشاهده کنیم.

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo نوعی ماجراجویی دیوانه وار است که تبدیل به نوعی آزمایش می شود و برای کسانی که خارج از حماسه هستند باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در غیر این صورت ممکن است بیش از یک مورد شگفت زده شود. این لحظه عجیب و غریب که در شیب مربوط به گیم پلی گنجانده شده است به خاطر ظاهر گرافیکی آن کاملاً رعایت شده است.

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo دارای طراحی پیکسلی که شخصیت ها نشان می دهند خارق العاده است و تلاش طراحان برای بازآفرینی انواع کاملاً متفاوت ، از یکدیگر قدردانی می شود و حتی با وجود اینکه در بسیاری موارد نقش آنها در ماجراجویی ناچیز است ، از شخصیت آنها تقدیر می شود. متأسفانه هیچکدام از آنها به تفسیری دست نیافته اند و در واقع جلوه های صوتی نقش حداقلی را انحصار می بخشند.

موسیقی متن بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo ینز از طرایح خاصی برخوردار نیست به جزء چند ملودی که شنیده نمی شود وجود دارد و همچنین عادلانه است که بگوییم ، مدت زمان کوتاه آن گاهی اوقات باعث می شود تا حدودی سنگین شوند. اما شکی نیست که موارد بسیار خوبی وجود دارد.

بازی Baobabs Mausoleum Ep.3: Un Pato en Muertoburgo دارای گیم پلی سرگرم کننده و جذابی است و از داستان و شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و بار دیگر بخشی از برنامه ماجراجویی گرافیکی است که بهترین نتیجه را کسب کرده است. اما صرف نظر از خطاهای مربوط به قابلیت پخش آن ، یکی از این کارها است که شما را به ادامه بازی سوق می دهد تا ببینید چگونه همه چیز به پایان می رسد ، چیز بسیار مهمی و معمولا این نوع کار را اندازه گیری کند. این بازی جذاب و سرگرم کننده را به دوستدارانو طرفداران بازی های سبک ماجراجویی و نقش آفرینی پیشنهاد می کنیم.

5

5

مزایا

  • گیم پلی سرگرم کننده
  • داستان و شخصیت پردازی خوب
  • مکانیک روان گیم پلی
معایب

  • موسیقی متن نه چندان خوب
  • گرافیک سطح پایین
  • گیم پلی بسیار کوتاه

0

0

0

0

0

گرافیک - 6.5
گیم پلی - 7
داستان - 7
موسیقی - 6

6.6

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Stunt Paradise

پس از بازی کردن یک عنوان مستقل با مضمون زامبی ها به نام Zombie Derby …