خانه / Reviews / نقد و بررسی Dead End Job

نقد و بررسی Dead End Job

امروز با نقد و بررسی بازی Dead End Job در خدمت شما همراهان همیشگی IRG Review در خدمت شما هستیم. این بازی برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 عرضه شده است. این بازی محصول کمپانی Ant Workshop Ltd می باشد. با ما تا انتهای این نقد همراه باشید.

بازی Dead End Job یک بازی سبک شوتر با طراحی گرافیکی کارتونی بسیار جذاب است که شما را می تواند برای مدت بسیار طولانی مشتاقانه پای دستگاه بازی نگه دارد تا زمان خوبی را سپری کنید. در این بازی شما در نقش یک موجود حیوان مانند هستید که وظیفه ی او شکار ارواح سرگردان موجود در نقاط و مکان های مختلف است از دفترهای کاری گرفته تا جنگل و اطراف شهر و … . بازی دارای ایده جذابی است که برای سپری کردن اوقات فراغت بازی مناسبی است.

گیم پلی بازی روان است. شما در ابتدای بازی باید از روی لیست ماموریت هایی که وجود دارند یک کدام را انتخاب کنید و در نقشه ای که این مرحله وجود دارد به شکار ارواح بروید. البته یک سری ماموریت ها در ابتدای امر قفل هستند ولی شما می توانید بعد از گذشت چند صباحی آن ها را هم باز کرده و به انجام آن ها بپردازید. هر مرحله به این صورت است که شما باید در نقشه ای که در بالای صفحه وجود دارد در مکان های مختلف آن دنبال ارواح سرگردان بگردید و همه ی آن ها را شکار کنید.

گرافیک بازی بشدت جذاب است و مانند سبک کارتون های قدیمی است که حس نوستالژیک و بسیار خاصی را در شما ایجاد می کند که احساس می کنید دارید در یکی از کارتون های قدیمی کودکی به بازی می پردازید. کارکترها بخوبی طراحی شده اند اما چندان باور پذیر نیستند و از این نظر بازی موفق عمل نکرده است. چرا که کارکترها به خوبی معرفی و به درستی به مخاطب شناخته نمی شوند. داستان بازی مبهم و گنگ است و می توان گفت Dead End Job بازی ای نیست که داستان محور باشد و بیشتر بر المان های دیگر تمرکز دارد.

در بازی شما با نقشه ها و مکان های مختلف بازی رو به رو هستید که البته همه ی آن ها باز نیستند و باید هر مرحله را طی کنید تا مراحل و مکان های دیگر برای شما باز شوند و بتوانید به تجربه ی آن ها بپردازید. اما باید اشاره کرد که با وجود تنوع نسبتا بالایی که در مرحله ها و هم چنین در نقشه ها وجود دارد، ممکن است برای شما بعد از زمانی روند بازی تکراری و خسته کننده شود. البته نباید جذابیت های بازی و ایده ی جذاب آن را در نظر نگرفت. در بازی شما تعداد زیادی اسلحه های مختلف دارید که می توانید با آن ها به شکار ارواح بپردازیدو اینکه هر روح با دیگری فرق دارد و بعضی آسان گیر می افتند و برخی هم بدون یک مبارزه جانانه با شما تسلیم نخواهند شد.

موسیقی و صداگذاری در بازی جالب طراحی شده است. موسیقی هم مانند گرافیک تا حدودی می توان گفت بصورت کارتونی طراحی شده است و سبک الکترونیک آن می تواند برای شما لذت بخش باشد. هم چنین صداگذاری شخصیت های جالب است و طعمی از طنز به بازی می بخشد. البته دیاوگ ها شاید تا حدوی تکراری بنظر برسند بعد از مدتی اما صدای جذاب شخصیت ها در سرپوش گذاشتن بر این مهم تاثیر بسزایی گذاشته است.

Dead End Job یک بازی سرگرم کننده و بسیار جذاب است که شما را تا به انتها و برای مدت زمان طولانی می تواند سرگرم نگاه دارد و با ایده ی جذاب و گرافیک و گیم پلی دوست داشتنی و روان خودش، حس یک بازی خوب را به شما منتقل کند. در بازی می توانید بسیار نکات تازه ای را کشف کنید و از کشف و تجربه ی آن ها لذت ببرید. موسقی بازی تاثیر گذار و جالب است و شما را سرگرم می کند.

5

5

مزایا

  • گیم پلی روان
  • گرافیک جذاب
معایب

  • داستان پردازی ضعیف
  • شخصیت پردازی ضعیف
  • المان های تکراری

0

0

0

0

0

گرافیک - 6.5
گیم پلی - 7
داستان - 6
موسیقی - 6.5

6.5

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Stunt Paradise

پس از بازی کردن یک عنوان مستقل با مضمون زامبی ها به نام Zombie Derby …