خانه / Reviews / نقد و بررسی Mr Blaster

نقد و بررسی Mr Blaster

داستان بازی Mr Blaster شما را به عنوان یک ماجراجو قرار می دهد که باید با دیگر ماجراجویان تا سر حد مرگ بجند! هیچ روایتی متاسفانه در بازی وجود ندارد غیر از اینکه شما یک فضانورد بی نام هستید و باید با دیگر مبارزان بجنگید تا دیگر نتواند جنگ کند. در حالی که بازی می کنید ، در نهایت شخصیت های بیشتری را باز خواهید کرد ، برخی با توانایی های ویژه ، اما بیشتر این ها فقط شخصی سازی هایی هستند که شما را از حریف خود متمایز می کنند.

در گیم پلی بازی Mr Blaster پس از انتخاب شخصیتبازی شما و حریفتان که روی سکوهای شناور ایستاده اید به خوبی از یکدیگر فاصله دارید. اکشن بازی مبتنی بر نوبت است و از عناصر فیزیک استفاده می کند. برای شروع حمله ، قدرت و مسیر را تنظیم کنید تا به طور موثری روی حریف برخورد کند. شلیک های سر بیشترین آسیب را به دنبال دارد ، پس از آن شلیک های بدن که شامل قسمت های اصلی می شوند. هر مبارز همچنین دارای ماهواره ای است که به عنوان سپر عمل می کند و می تواند دو ضربه را دفاع کند. سپر را نمی توان کنترل کرد و با یک الگوی تنظیم شده ، گیم پلی بازی را ارائه می دهد.

در گیم پلی بازی Mr Blaster هنگامی که یکی از حریفان سلامت دیگران را کم کرد ، حریف بازنده اعلام می کند که او را نابود کنید و به نوعی تسلیم می شود. این به بازیکن برنده فرصتی می دهد تا یک ضربه دیگر به او وارد کند و در صورت انجام این کار ، یک شهاب سنگ یا ماهواره پایین می آید و به بازنده سقوط می کند. همانطور که اشاره شد هیچ حالت داستانی برای یافتن وجود ندارد. از آنجا که تعداد کمی غیر قابل بازشدن وجود دارد ، خوب است که یک داستان داشته باشید ، حتی یک کلیشه و روایت ساده برای هدایت بازیکن برای بدست آوردن همه شخصیت ها لازم است.

در بازی Mr Blaster شخصیت های آن ، یک تن از آنها وجود دارد و بسیاری از آنها بر اساس شخصیت های محبوب فرهنگی محبوب مانند مریلین مونرو ، دارت وادر و حتی طرفدار تنیس راجر فدرر ساخته شده اند. برای باز کردن این شخصیت ها ، به ستاره نیاز دارید. برای به دست آوردن ستاره ها ، باید بازی کنید و به حریف خود ضربه بزنید. بازدیدهای استاندارد 25 ستاره به شما می دهد ، در حالی که عکس های بدنی و عکس های ماهواره ای به شما 50 می دهد. بهترین راه برای رسیدن به ستاره ها ضربه زدن و شلیک به سر است که به 100 ستاره شایسته اهدا می شود. به آنها احتیاج خواهید داشت زیرا شخصیت آخر به 8000 ستاره حیرت انگیز احتیاج دارد.

حالت های گیم پلی برای بازی Mr Blaster ساده و محدود هستند ، که شامل Vs. CPU و Vs. مقابل بازیکن می شود. همکاری مشترک برای این بازی می تواند سرگرم کننده باشد ، و اگر شما یک گروه بزرگی از افراد دارید می تواند بسیار سرگرم کننده باشد اما با وجود یافتن حالت پخش آنلاین یا حالت داستانی ، بازی در جلسات بیشتر 10-15 دقیقه می تواند کاملاً خسته کننده باشد.

Mr Blaster طراحی بصری و هنری بسیار ساده ای دارد. شخصیت ها مانند همتایان مشهور خود به نظر می رسند و دارای فیزیک عروسکی مسخره ای هستند که برای خندیدن عالی هستند. همچنین طراحی پس زمینه ها نیز بسیار ساده هستند ، بیگانگان و شهاب سنگ های تصادفی در پس زمینه و بعضی اوقات در پیش زمینه پرواز می کنند تا کار شما سخت تر شود.

موسیقی متن بازی Mr Blaster با اینکه هیجان انگیز و جذاب است اما خیلی سریع خسته کننده می شود زیرا تنها 3 آهنگ برای پخش وجود دارد. باز هم ، این به شدت در میزان زمان صرف شده در این بازی متفاوت خواهد بود.

بازی Mr Blaster در هر دو حالت کنسول سوئیچ کاملاً روان اجرا شد و تنها مسئله ای که بود ، گفتگو کم برای گفتن ارائه است. به طور کلی این عنوان بازی بدی نیست ، به خصوص با توجه به هزینه بسیار ساخت آن جذاب بنظر می رسد. این فقط یک بازی نیست که برای افرادی که به دنبال چیزی عمیق و جذاب هستند ساخته شده باشد. هنگام بحث درباره فیلم ها ، اصطلاح فیلم پاپ کورن به ذهن می آید. این یک بازی پاپ کورن خواهد بود. گیم پلی این عنوان ساده است و همه افراد خانواده می توانند آن را درک کنند و از آن لذت ببرند. این بازی جذاب را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک آرکید و سکوبازی پیشنهاد می کنیم.

5

5

مزایا

  • گیم پلی سرگرم کننده و هیجان انگیز
  • طراحی بصری زیبا و ساده
  • مکانیک روان گیم پلی
معایب

  • گرافیک ضعیف
  • موسیقی متن تکراری
  • عدم روایت داستانی

0

0

0

0

0

گرافیک - 6.5
گیم پلی - 7
داستان - 5
موسیقی - 6.5

6.3

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Together in Between

Together in Between یک تجربه پازل منحصر به فرد و فریبنده را ارائه می دهد …