خانه / Reviews / نقد و بررسی Gift of Parthax

نقد و بررسی Gift of Parthax

امروز سراغ نقد و بررسی بازی مهیج و جذاب Gift of Parthax رفتیم. این بازی در سبک بازی های اکشن قرار دارد. این بازی توسط Foldergeist Studios طراحی و توسط شرکت 1C Company نیز منتشر شده است. این بازی برای پلتفرم های Microsoft Windows, Linux, Macintosh operating systems و Xbox One عرضه شده است. شما در ادامه نقد و بررسی بازی Gift of Parthax می توانید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

داستان بازی Gift of Parthax درمورد یک جادوگر جوان است ​​که دوستش ولوئوس توسط شخصی به نام Parthax نفرین شده است. این بازی دارای یک سبک هنری پیکسلی است که شبیه به بازی های yore است. این بازی دارای گیم پلی بسیار ساده ای است. در بازی چیزی به نام Hall of Preparation وجود دارد که بازیکن می تواند در آن آیتم های جادویی و معجون بخرد و به دوست نفرین شده خود مراجعه کند و یک منظقه وجود دارد که در آن از می توان از جادوها و معجون ها در نبردهای استفاده کرد. در پایان هر فصل بازی باس فایت هایی وجود دارد که شکست دادن آنها از سایر مراحل در آن فصل ها دشوارتر است. در مراحل بازی انواع مختلفی از دشمنان وجود دارند که به شما حمله می کنند.

بازی Gift of Parthax زمانی می تواند فوق العاده سرگرم کننده باشد وقتی جادوهای صحیح خود را داشته باشید. سفارشی سازی جادوها بسیار سرگرم کننده است ، اما بازی در مورد نحوه استفاده از رونز اشاره ای نمی کند. برای مثال شما باید همه آنها را با هم جمع کنید با این وجود آنها می تواند برای راه اندازی یک توپ آتشین و کشتن پنج دشمن با یک حرکت بسیار رضایت بخش باشد.

پس از رسیدن به فصل Fall بازی Gift of Parthax گیم پلی آن سرعتش بیشتر می شود و خیلی بیشتر بازیکن را دیگیر مبارزات می کند. بازیکن در این بازی می تواند با دانسته های خود در آن پیشرفت کند اما متأسفانه برای بازیکن مشخص نیست که این کار را چگونه انجام می دهد. به همین دلیل مشکل بازی به سرعت با همان میزان برای شما کسل کننده می شود به خصوص وقتیکه بازیکن مجبور است مراحل اولیه را انجام دهد تا بتواند در مقیاس نامرئی سطح بالاتری را بدست آورد. برخی از جادوها ضربه های بزرگ، آنطور که باید به درستی کار نمی کنند و جادوها می توانند در تأثیر و سودمندی آنها بسیار متفاوت باشند.

از نظر داستانی Gift of Parthax همه چیز پیرامون یک جادوگر بد و یک جادوگر سالم است. موسیقی متن بازی با وجود داشتن محدودیت از همه موارد دیگر بهتر است  در بازی بسیاری از جلوه های صوتی واقعی وجود دارد. با این حال موسیقی بازی واقعاً تأثیر مثبتی را در گیم پلی آن به جا نمی گذارد و طراحی های هنری و پیکسلی این قابلیت را دارد که زیبا بنظر برسند همانطور که در صفحه های بارگیری بیشتر مشاهده می شوند.

برای کسانی که عاشق بازی های اکشن هستند بازی Gift of Parthax می تواند بسیار راضی کننده و سرگرم کننده باشد زیرا شخصیت های پیکسلی آن بسیار نوستالژیک هستند و مبارزات در صورت صحیح تر شدن توسط توسعه دهندگان می توانند آن ترکیب مناسب چالش برانگیز و سرگرم کننده را داشته باشند. به طور کلی Gift of Parthax یک عنوان لذت بخش است. این بازی یک عنوان بسیار خوب از سطح بالا به پایین در مبارزات است. هنگامی که در مبارزات این بازی قدم می گذارید استراتژی خوبی وجود دارد که می توانید با طلسم هایی برای نبرد و مبارزات استفاده کنید. اینکه چه راه هایی برای مبارزه با آنها استفاده می کنید و نحوه برخورد با دشمنانی که با آنها روبرو می شوید به خوبی طراحی شده است. اگرچه مبارزات در بازی گاهی اوقات زود هنگام و غافلگیر کننده هستند که ممکن است با مواحجه شدن به صورت دلخواه با آنها کاملا متفاوت بنظر برسد. این بازی جذاب متاسفانه در زمینه گرافیک عملکرد خوبی از خود نشان نمی دهد اما به طور کلی یکی از بازی های جذاب در سبک اکشن است.

5

5

مزایا

  • طراحی های بصری زیبا
  • گیم پلی مهیج و سرگرم کننده
  • متنوع بودن دشمنان و مراحل بازی
معایب

  • داستان نه چندان جذاب
  • گرافیک سطح پایین
  • شخصیت پردزای ضعیف

0

0

0

0

0

گرافیک - 7
گیم پلی - 7.5
داستان - 7
موسیقی - 7.5

7.3

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Underspace

برای اینکه یک کمپین کیک استارتر واقعاً پیشرفت داشته باشد، باید مخاطبان مشخصی داشته باشد …