خانه / Reviews / نقد و بررسی Umurangi Generation

نقد و بررسی Umurangi Generation

امروز به یکی از بازی های شوتر خاص می پردازیم که شاید با ب کار بردن کلمه شوتر نگاه بسیاری از گیمر هایی که عاشق این ژانر هستند را به سمت مقاله جذب کرده ایم ولی باید بدانیم که منظور از بازی شوتر در این گیم نوعی دیگر از شوتری است که در ادامه بازی Umurangi Generation و در معرفی این گیم در سایت IRG Review به نقد و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازی Umurangi Generation یک شوتر است! ولی در اصل در این بازی شما به دنبال تارگت هایی می گردید تا بتوانید در آن عکاسی کنید! در این بازی ماموریت هایی برای شما شرح داده می شود که در آن نیازمند به یک عکاسی شجاع اس که بتواند از این سوژه ها عکس های مناسب تهییه کند. ماموریت های بازی نقش اصلی در بخشیدن تنوع در بازی دارند. بازی دارای نقشه های گسترده ای است که درآن شما باید بتوانید با بردن دوربین عکاسیتان به منطقه های مورد نظر از سوژه های موجود عکس برداری کنید. بعد از اینکه بازی را شروع کردید می بینید که یک دوربین ساده در اختیار شما قرار دارد که در ابتدا سوژه های ساده برای یادگیری کار با دوربین دراختیار شما قرا داده می شوند.

در کنار ماموریت های اصلی بازی Umurangi Generation میتوانید از هر سوژه ای دوست داشته باشید در بازی عکس برداری کنید. در انتهای آن با ظاهر کردن عکس ها و گذاشتن آنها برای حراج از فروش عکس هایتان می توانید پول بدست بیاورید. بعد از بدست آمدن پول در بازی می توانید دوربین خود را آپدیت کرده و لنز های بهتری برای خودتان تهییه کنید تا عکس های بهتری بگیرد. عکس برداری در محیط بازی Umurangi Generation کمی عجیب به نظر میرسد. این بازی آنچنان گرافیک بالایی ندارد و محیط های آن به شکل رئال توسعه داده نشده اند. به همین خاطر عکس هایی که از محیط های بازی می گیرید همگی نمونه هایی هستند که در بستر شبیه به گرافیک خود بازی هستند. بعد از اینکه دوربین های خودتان را آپدیت کردید متوجه می شوید که از لنز های بازی میتوانید برای تغییر عکس های خود استفاده کنید. این قابلیت ها از ویژگی هایی نظیر استفاده از لنز های واید و یا فضا بسته و این لنز های رنگی و زوم کردن دوربین بهره می برند که انجام این کار ها برای گیمر هایی که عاشق عکاسی هستند می تواند سرگرمی خوب باشد. محیط های مختلفی در بازی ساخته شده است و سوژه های مناسبی در همه جای آنها وجود دارد تا بتوانید با دوربین خود از آنها عکس برداری کنید.

بعضی از ماموریت هایی که در بازی Umurangi Generation برای شما شرح داده میشوند شامل موقعیت هایی هستند که باید از آن ها عکس برداری شود. به طور مثال اگر اعتراضات خیابانی در حال انجام است و یا یک پارتی و یا دورهمی در جایی از شهر شکل می گیرد شما دوربین خودتان را بر میدارید و بهترین سوژه ها را در بازی انتخاب می کنید. ولی بعضی از ماموریت های بازی نیازمند فراهم کردن بستر های مناسب برای عکاسی است. در خیلی از قسمت ها بازی شما نیاز دارید تا مانند که گالری عکس ها مدلینگ خوب از افراد بگیرید و یا صرفا نوع خاصی از یک تصویر شن را برای کارفرما ببرید که در این صورت باید گفت ماموریت های بازی Umurangi Generation کمی پیچیده می شوند. بسیاری از ابزارهای عکاسی در این ماموریت ها باید خریداری شوند ولی خوب جذابیت فراوانی در انجام همه این مراحل وجود دارد. با پیشرفت کردن در مراحل بازی ماموریت ها جلوه ای تخصصی تر گرفته و درخواست هایی نظیر زوم های خاص و استفاده از بعضی از لنز ها مطرح می شود که از قسمت های عجیب بازی است زیرا تحویل دادن بسیاری از این عکس ها با باگ هایی کامپیوتری همراه است که بازی را تلخ می کنند.

در کل از لحاظ گرافیکی بازی وضعیت خوب دارد و نور ها و رنگ های زیادی در طراحی نقشه های بازی به کار گرفته شده اند تا تصویر برداری برای شما جذابیت بیشتری داشته باشند. اکثر آیتم ها و اشیا در بازی بسیار فلت و تیز هستند و در گیم Umurangi Generation پردازش آنچنانی بر روی گرافیک بازی انجام نشده است که یکی از معظل های بازی محسوب می شود. بعد از عکس برداری شما قابلیت ادیت عکس نیز دارید به این صورت که عملیات هایی نظیر تغییر رنگ ها و بلور کردن و همینطور میزان کنتراست رنگ ها در تنظیمات بازی و عکس ها برای Umurangi Generation خلق شده اند که می تواند نقطه ای جذاب دیگری برای کسانی باشند که می خواهند این بازی را تهییه کنند.

در مجموع باید گفت که بازی Umurangi Generation یکی از ایده های جذابی است که در زمره بازی های شوتر می توانید پیدا کنید و با این که ایده آن جذاب است و قابلیت های خوبی در این بازی مشاهده می شود ولی باید گفت که نداشتن گرافیک مناسب و طراحی زمخت محیط های بازی کمی انجام بازی را خسته کننده نشان میدهد. البته اگر این مورد برای شما مشکلی نداشته باشد بازی Umurangi Generation از لحاظ اجرا مشکل خاصی ندارد و کاملا قابل انجام است.

 

5

5

مزایا

  • قابلیت عکس برداری جذاب
  • پرداخت به جزییات
  • ماموریت هایمتنوع
معایب

  • نداشتن گرافیک رئال
  • ایراد در فروش بعضی از عکس ها

0

0

0

0

0

داستان - 6
موسیقی متن - 6

6

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …