خانه / Reviews / نقد و بررسی BouncyBoi in Puzzle Land

نقد و بررسی BouncyBoi in Puzzle Land

همیشه بازی هایی که در زمینه ساخت گیم های پازل منتشر می شوند دارای کمبود هایی در زمینه نشان دادن وجه تفریحی و شاد بودن در خود هستند. معمولا در این ژانر بازی های پازل یا بسیار جدی هستند و یا بسیار ساده طراحی می شوند. این باعث می شود که پازل ها آنچنان برای قشر نوجوان ژانر مناسبی نباشند ولی بازی BouncyBoi in Puzzle Land از آن دسته بازی هایی است که خودش را جدی نمی گیرد و با گرافیک شادابی که دارد نوید یک بازی خوب را می دهد. امروز به نقد و بررسی این بازی در سایت IRG Review خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مانند خیلی از بازی های پازلی که برای کودکان توسعه داده می شوند بازی BouncyBoi in Puzzle Land نیز شامل یک نقشه بزرگ از بازی هایی است که در کل گیم انتظار دارید آن ها را انجام دهید. تعداد مراحل باقی مانده در بازی در یک نقشه بزرگ تری نشان داده شده اندو با رسیدن به هر خانه از آن شما متوجه می شوید که در کجای نقشه بازی قرار داری. نکته جالب در مورد این قسمت تغییر محیط بازی مربوط به نقشه کلی بازی است. یعنی اگر در نقشه کلی بازی قسمتی که در آن قرار دارید برفی باشد، پازلی که در آن قرار دارید نیز با محیط برفی توسعه داده شده است.

در بازی BouncyBoi in Puzzle Land شما در نقش یک موجودی شبیه به قورباغه بازی را انجام می دهید. بعد از اینکه مرحله بازی در نقشه بزرگ تر مشخص کردید در محیطی قرا می گیرید که در کف آن سطح بازی به صورت کاشی هایی در کنار هم نشان داده شده اند. این کاشی با پرش های شما بر روی آنها مکان شما را مشخص می کنند. شما معمولا در سمت چپ نقشه بازی گیم را شروع می کنید. قبل از حرکت باید بدانید که نقطه انتهایی بازی در پازل کجا قرار دارد. این نقطه انتهایی با دایره ای زرد رنگ بر روی کاشی انتهایی خودش را نشان می دهد.

بعد از مشخص شدن باید به خوبی نقشه این را بکشید که به چه طریقی و از چه راهی باید خودتان را به نقطه پایانی برسانید. در مسیر بازی پل ها و انواع اقسام موجودات نیز وجود دارند که باید با آنها سرو کله بزنید. در کنار این ها برای اینکه شما نیز در بازی سورپرایز شوید بعضی مواقع بعضی از کاشی های بازی به شکل عجیبی ناپدید می گردند که خوب مجبور می شوید در میانه راه نقشه خودتان را تغییر دهید و راه دیگری را برای رسیدن به نقطه پایانی انتخاب کنید. هر چقدر که در مراحل بازی جلو تر می روید پازل های بازی بسیار دشوار تر خواهند شد.

از لحاظ گرافیکی توسعه دهندگان بازی BouncyBoi in Puzzle Land نهایت کوشش خودشان را کرده اند که از لحاظ دیداری بازی برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب به نظر بیاید. فقط کافی است وارد یکی از مراحل بازی شوید و ببینید با چه تعداد زیادی از افکت های بازی روبه رو خواهید شد که به صورت گسترده ای نمای بازی را نشان می دهند. کاشی ها به شکل عجیبی از هیچ جا پدید می آیند و انواع آیتم های بازی چه پل ها و چه گل ها و چه زنبور ها همگی به شکل جالبی در بازی تکان می خورند. اما جذاب تر از همه آنها حرکت موجود اصلی است که با پریدن های خودش باعث می شود همه آیتم هایی که بر وی آن کاشی قرار دارند،

حتی خود آن کاشی نیز به صورت ژله ای به لرزه در بیایند و تصویر جالب را در مجموع نشان می دهند. برای ساخت نقشه بازی و همینطور کاشی ها از رنگ های بسیار متفاوت و جذابی استفاده شده است و بک گراند های بازی حسی را تداعی می کنند که بازی در آسمان انجام می شود و شما با افتادن از کاشی ها بازی را واگذار خواهید کرد.

در مجموع باید گفت که بازی BouncyBoi in Puzzle Land از آن دسته بازی های پازلی است که برای همه کودکان مناسب است. سطح سختی پازل های بازی یه شکلی خوب و تصاعدی بالا می رود و جذابیت های ظاهری بازی می تواند برای همه سنین مناسب باشد. حجم بازی نزدیک به نیم گیگ است و با قیمت 14 دلار در استور استیم قرار داده شده است.

5

5

مزایا

  • پازل های جذاب با افکت های خوب
  • نقشه کلی بازی
  • مناسب برای نوجوانان
  • تعبیه شدن سختی مناسب در بازی
معایب

  • نداشتن تنوع در پازل ها
  • یکسان ماندن دیزاین پازل ها

0

0

0

0

0

گرافیک - 7
داستان - 4
گیم پلی - 7
موسیقی متن - 6

6

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …