خانه / Reviews / نقد و بررسی Antonball Deluxe

نقد و بررسی Antonball Deluxe

بعضی مواقع شما هم مثل ما از بازی های گرافیکی و سه بعدی که دائما باید توجه خودتان را به ژانرهای شوتر و … جلب کنید خسته می شوید و نیاز دارید تا با یک سری بازی های جدید که با ساخت و توسعه های نوستالژی همراه هستند خودتان را سرگرم کنید. چه زمانی بهتر از الان که بازی Antonball Deluxe معرفی شده است که امروز ما این بازی را در سایت IRG Review برای شما کاربران گرامی و بازی دوستان عزیز بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بازی Antonball Deluxe را باید از همان نگاه اول شناخت. البته شاید گیمرهای امروزی علاقه چندانی به انجام این بازی ها نداشته باشند ولی باید گفت که سبک و سیاق توسعه این بازی ها و شکل و شمایل آنها دل همه گیمرهای نسل های قدیمی را می رباید و فقط باید بازیکنان تصاویری از حالت و ساخت شبیه به آرکید این بازی ها را ببینند تا دیگر نتوانند جلوی خودشان را بگیرند. بازی Antonball Deluxe نیز با ساخت و شمایل بازی های توپی در پلتفرمی شبیه به آرکید در محیط بازی البته، منتشر شده است.

اما شاید بازی های آرکید قدیمی را یادتان نرفته باشید که هنگامی که با آن دسته های وحشتناک و آن سیستم های بارگذاری بازی ها که با لتنسی و تاخیر فراوان انجام بازی را برای ما سخت کرده بوده اند رو به رو می شدیم باز هم بازی را انجام می دادیم و راهی برای تسهیل انجام گیم پلی بازی پیدا می کردیم که خوب به علت محدودیت در رابطه با تعداد کنسول های موجود و همینطور بسته بودن دست سازندگان بازی به دلیل نداشتن تکنولوژی مناسب آن بازی ها در زمان خودشان شاید فقط اسم بازی را یدک می کشیده اند ولی امروزه با توسعه فراوان بازی ها و کنسول ها چه در زمینه سخت افزاری و چه در زمینه نرم افزاری باید گفت که آن بازی های آرکید قدیمی به شکل وحشت آوری سخت و دردناک هستند.

حال ما از بازی های جدیدی که در آن ژآنر و به آن طریق توسعه داده شده اند انتظار این را داریم که با یک محیطی بسیار روان تر و همچنین درگاه ارتباطی بهتر تجربه گیم پلی بهتری را داشته باشیم. ولی در مورد بازی Antonball Deluxe شرایط چیز دیگری است. البته شاید توسعه دهندگان بازی از عمد این بازی را به این گونه ساخته اند که یادآور درد های قدیمی ما از بازی های آرکید باشد ولی این بازی با اینکه در سال 2021 توسعه داده شده است ولی باز هم باید گفت انجام بازی با آن بسیار سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. شاید بهتر باشد که ابتدا خود بازی را توضیح دهیم. بازی Antonball Deluxe در اصل یک بازی است که در آن شما باید با استفاده از حرکت دادن کارکتر خودتان در بین پله هایی که بر روی هم قرار دارند و رسیدن به آنجا خودتان را در مسیر حرکت توپ هایی قرار دهید که در نهایت با ضربه زدن به آنها، آنها را به سمت خانه های رنگی در قسمت های مختلف نقشه هدایت می کنید و با برخورد این توپ ها به این خانه ها شما امتیازات را بدست خواهید آورد و زمانی که همه خانه ها را نابود کردید می توانید به مرحله بعدی بروید.

البته بازی های شبیه به این آنقدر در گذشته ساخته شده اند که تمامی ندارند ولی خوب معمولا توسعه دهندگان جدید دوست دارند سختی ها و چالش هایی که در ذهن خودشان دارند در این بازی های قدیمی دوباره ایجاد کنند تا ما را از تکرار و مکررات دور نگه دارند و هر دفعه ما همان بازی را شرایط قبلی ولی با چالش های جدید تجربه کنیم که خوب تمام ایرادات و سختی های انجام بازی های در آن زمان به این بازی یعنی Antonball Deluxe نیز به ارث رسیده است و تجربه سختی از انجام گیم پلی مخصوصا چه با کیبورد و دسته خواهید داشت.

بازی Antonball Deluxe یک بازی با همان نوستالوژی های قدیم و با فرمت بازی های آرکید ساخته شده است که در کل باید گفت این بازی را نمی توان به گونه ای مناسب و استاندارد دانست و اگر بازی کردن با یک کارکتری در بازی زمانی که دائما ایراداتی از قبلی تاخیر در اجرای دستور را دارد مشکلی ندارید شاید بتوانید از این بازی لذت ببرید.

5

5

مزایا

  • آرکید و نوستالوژی
معایب

  • نداشتن کنترلر مناسب
  • تاخیر در اجرای دستورات بازی
  • ایرادات پیکسلی در پله های بازی

0

0

0

0

0

گرافیک - 5
داستان - 4
گیم پلی - 2
موسیقی متن - 7

4.5

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Stunt Paradise

پس از بازی کردن یک عنوان مستقل با مضمون زامبی ها به نام Zombie Derby …