خانه / Reviews / نقد و برسی Unblock Brick

نقد و برسی Unblock Brick

Unblock Brick یکی از آن بازی هایی بود که در گذشته و مخصوصا بر روی تلفن های همراه طرفداران بسیاری داشت و حتی اگر کمی قبل تر برویم این بازی را می توانید بر روی آتاری های دستی نیز مشاهده کنید. اگر این بازی را به یاد نمی آورید شاید یک اشاره ی کوچک بتواند شما را راهنمایی کند. در این بازی ها به شما یک صفحه داده می شد که در آن تعدادی بلوک قرار داشت و یکی از آن ها با بقیه متفاوت بود. حال شما باید با حرکت دادن دیگر بلوک ها سعی می کردید تا برای بلوک متفاوت یک راه درست کنید تا آن را از صفحه ی بازی بیرون بکشید.

حال جدید ترین نسخه از این سبک از بازی ها برای کنسول سوییچ و موبایل های هوشمند عرضه شده است و با هم قصد داریم تا به برسی این بازی بپردازیم. این عنوان باز هم Unblock Brick نام دارد و استودیوی سازنده ی آن Alcyone Studio می باشد که بازی را در هجدهم مارچ همین سال تولید کرده است و خودش نیز وظیفه ی انتشارش را برعهده گرفته است. این بازی برای تلفن های هوشمند مشروط بر مشاهده ی تبلیغات رایگان می باشد ولی اگر قصد دارید تا آن را برای کنسول سوییچ تهیه کنید باید مبلغی حدود 10 دلار را بپردازید. با نقد و برسی این بازی همراه تیم نقد و برسی بازی های رایانه ای آی آر جی ریویو باشید تا با هم بخش های مختلف این بازی را ارزیابی کنیم.

قبل از این که به هر یک از بخش های بازی اشاره کنم لازم هست تا یک ایراد بسیار بزرگ از بازی را همین ابتدا بگیرم. به نظر شما چرا بازی ای که به صورت رایگان برای تلفن های هوشمند اندرویدی عرضه شده است را باید به قیمت 10 دلار بر روی کنسول سوییچ تجربه کرد آن هم در صورتی که محتوای بازی بسیار کم و در حد یک بازی رایگان می باشد؟ این موضوع درواقع بزرگ ترین و شاید تنها ایراد این بازی می باشد که به هیچ عنوان نمی توان آن را پذیرفت و یک حرکت بسیار ناعادلانه از سوی سازندگان این بازی می باشد که خودش جای فکر و بحث دارد!

به گیم پلی بازی می پردازیم جایی که تقریبا بیشترین توجه را از شما جلب خواهد کرد. در بازی همان روند همیشگی را شاهد هستیم و باید یک بلوک را با حرکت دادن دیگر بلوک ها از محیط بازی خارج کنیم. تغییر خاصی در گیم پلی بازی صورت نگرفته است و به قولی همان همیشگی را شاهد هستیم. بازی از یک گرافیک لگو مانند استفاده کرده است و رنگ بندی بازی بسیار جالب در آمده است و نگاه کردن به صفحه ی بازی و حل کردن پازل های آن می تواند تجربه ی جذابی باشد به شرطی که نسخه های قبلی این بازی را تجربه نکرده باشید و در موردشان اطلاع نداشته باشید.

یکی از عجیب ترین بخش هایی که در این بازی دیدم نبود تقریبا هرگونه بخش صوتی در بازی بود به طوری که در طول تجربه ی این اثر به هیچ عنوان هیچ موسیقی ای در بازی پخش نمی شود که اصلا اتفاق خوبی نیست و از طرفی تمام صداگذاری بازی به یک نوت خاص محدود شده است که بعد از مدتی حسابی خسته کننده می شود و نمی توانید بازی را تحمل کنید. در کل وجود یک بخش صوتی جذاب می توانست بازی را حداقل کمی هیجان انگیز و سرگرم کننده کند که متاسفانه این امر صورت نگرفته است و با یک محصول تقریبا صامت طرف هستیم.

Unblock Brick واقعا بازی خوبی نیست و کمبود محتوا در بازی فریاد می زند. نه بخش خاصی در گیم پلی بازی وجود دارد و نه موسیقی شنیدنی ای در بازی شنیده می شود. گویی که انگار یک تم لگویی برای بازی قبلی منتشر شده است و بس. از این عجیب تر قیمت 10 دلاری ای می باشد که برای بازی باید هزینه کنید و این اتفاق هیچ جوره قابل قبول نیست. در کل اگر از طرفداران بازی های این سبک هستید و بازی های قبلی و مشابه این سبک را بازی کرده اید تجربه ی این اثر به شما پیشنهاد نمی شود و در غیر این صورت نیز تنها نسخه ی موبایلی و رایگان بازی را به شما پیشنهاد می کنم. از این که با نقد و برسی این بازی همراه وبسایت ای آر جی بودید سپاسگزاریم و امیدواریم که از برسی این بازی لذت برده باشید.

5

5

مزایا

  • گیم پلی قابل قبول
معایب

  • قیمت بسیار بالا
  • محتوای ناچیز
  • نبود موسیقی

0

0

0

0

0

گرافیک - 4.5
گیم پلی - 5
موسیقی - 1

3.5

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Ghost In The Pool

Ghost in the pool یک رمان تصویری ترسناک با ظاهری دلهره آور، سبک مانگای سیاه …