خانه / Reviews / نقد و بررسی بازی A Day Without Me

نقد و بررسی بازی A Day Without Me

بازی ای که امروز در وب سایت IRG Review قصد نقد و بررسی آن را داریم، یعنی بازی A Day Without Me یکی از بهترین بازی های داستانی و ماجراجویی سال پیش است که توسط بازی ساز ها و طراحان مستقل اندونزیایی ساخته شده است. اگر دوست دارید با بخش های مختلف بازی A Day Without Me  آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا پایان این نقد و بررسی با ما همراه بمانید و در پایان هم اگر از بازی A Day Without Me خوشتان آمد و تصمیم به خرید این بازی گرفتید، این نقد و بررسی را به دوستانتان توصیه کنید.

در ابتدای نقد و بررسی مان می خواهیم داستان بازی A Day Without Me را نقد و بررسی کنیم. در این بازی شما در نقش یک بچه نوجوان بازی می کنید که یک روز صبح بیدار می شود و می بیند تنها شخصی است که در شهر باقی مانده است. البته این تنها چیز عجیبی نیست که برای شما اتفاق می افتد و موارد خیلی عجیب دیگری هم در شهر – با این که کسی بجز شما تویش نیست – می بینید. هدف بازی A Day Without Me پیدا کردن علت گم شدن همه افراد شهر و این اتفاقات عجیب است و به نظر ما خط داستانی بازی به خوبی این هدف را دنبال می کند و به آن نمره خوبی می دهیم.

گرافیک بازی A Day Without Me یک گرافیک واقعا زیبا است که به نظر ما تقریبا قوی ترین بخش کل بازی است و همان طور که در عکس های بازی هم می توانید مشاهده کنید پالت رنگی واقعا فوق العاده ای دارد و تنها مشکلی که در گرافیک بازی A Day Without Me می توانیم ببینیم، محل دیالوگ ها است که اندکی آزار دهنده است. مورد بعدی هم موسیقی بازی A Day Without Me می باشد که به طور کلی یک موسیقی معمولی است اما برای بازی A Day Without Me مناسب است و به همین دلایل موسیقی و گرافیک بازی A Day Without Me از ما نمره خوبی می گیرند.

آخرین بخش نقد و بررسی مان مربوط به گیم پلی بازی A Day Without Me می باشد و یک گیم پلی واقعا حرفه ای است که از دو بخش معما حل کردن و پلت فرمری تشکیل شده است و هر دوی این بخش ها هم به طور حرفه ای ساخته شده اند و بازی A Day Without Me از لحاظ فنی به نظر ما حقیقتا ایرادی ندارد و به گیم پلی بازی A Day Without Me نمره خوبی می دهیم.

خب دیگر به پایان نقد و بررسی مان درباره بازی A Day Without Me رسیده ایم و زمان آن است که نظر نهاییمان درباره این بازی را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. همان طور که هم در بند مقدمه گفتیم و هم در طول نقد و بررسی به این مسئله خیلی اشاره کردیم، بازی A Day Without Me تقریبا یکی از بهترین بازی های مستقلی است که تا الان برای شما نقد و بررسی کرده ایم و ما که صد در صد این بازی را به شما توصیه می کنیم مخصوصا این که بازی A Day Without Me چندین دست آورد استیم هم دارد و علاوه بر این شما می توانید دموی این بازی را هم به طور رایگان دانلود و بازی کنید و اگر از آن لذت بردید بازی را با قیمت خیلی ارزان حدود شش دلاری بخرید و از آن لذت ببرید. تایم گیم پلی بازی A Day Without Me حدود دو سه ساعت است و ما در کل این بازی را به شما توصیه می کنیم و امیدواریم از آن لذت ببرید و یک داستان فوق العاده به همراه گرافیک و موسیقی گیرا و گیم پلی حرفه ای را تجربه کنید و در آخر هم به نظر تیم نقد و بررسی وب سایت ما بازی در پایان این شما هستید که برای خریدن یا نخریدن بازی  A Day Without Me  تصمیم می گیرید و ما فقط امیدواریم که این نقد و بررسی برای شما مفید بوده باشد و از آن لذت برده باشید. ممنونیم که تا این جا با ما همراه بوده اید و خیلی خوشحال می شویم اگر که این نقد و بررسی وب سایت IRG Review را به بقیه دوستانتان که درباره بازی A Day Without Me کنجکاو هستند هم توصیه کنید.

5

A Day Without Me

5

مزایا

  • گرافیک حرفه ای و فوق العاده
  • موسیقی جذاب
معایب

  • کوتاه بودن بازی

0

0

0

0

0

گرافیک - 10
گیم پلی - 10
داستان - 10
موسیقی - 10

10

User Rating: Be the first one !