خانه / Reviews / نقد و بررسی بازی Life of Fly

نقد و بررسی بازی Life of Fly

از بازی های جنگی و اکشن خسته شده اید؟ دوست دارید در محیطی آرام و بدون درگیری هدفون های خود را بر روی گوش بگذارید و چند ساعت به آرامش برسید؟ بازی Life of Fly یک بازی است که تیم توسعه دهنده اش آن را به عنوان یک بازی با توانایی برآورده کردن این خواسته ها معرفی کرده است که امروز در سایت IRG Review به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.

شخصیت اصلی یا همان پرنده ای که در اختیار دارید یک موجود نورانی است و فکر نکنید که مگسی هستید که در آسمان در حال پرواز کردن است. تیم توسعه بازی یک پرنده ریز نورانی را ایجاد کرده است که مانند کرم های شبتاب در فضای خانه های در حال پرواز است. نوری که از این پرنده خارج می شود در نگاه اول بسیار جالب می نماید ولی با جلو رفتن بازی به دلیل این که شخصیت اصلی (پرنده) را با افکت بیش از حد طراحی کرده اند در بیشتر مواقع نمی توانید او را ببینید. این پرنده بال هم دارد که اگر دقت زیاد کنید تازه متوجه می شوید. در این زمینه تیم توسعه دهنده آنچنان جالب عمل نکرده است.

این بازی شامل 12 مرحله اصلی و داستانی می باشد که با انجام آن متوجه خواهید شد که بازی در یک موضوع کاملا عجیب و جدا (البته از لحاظ گیم پلی و داستان) به سر می برد.

هر لول یا مرحله در بازی Life of Fly شامل چک پوینت هایی است که باید با بدست آوردن و پرکردن آن ها اجازه رسیدن به مرحله بعدی را کسب نمایید.

بازی Life of Fly را می توانید در پلتفرم استیم با قیمت 11.99 دلار تهیه کنید.

منوی بازی کاملا مستقیم است و چیز غیر معمولی در ابتدای بازی وجود ندارد. گزینه های بازی شامل :

  1. شروع
  2. تنظیمات
  3. خروج

است که در گزینه تنظیمات می توانید صدا و کنترلر و گرافیک بازی را تغییر دهید تا بازی را بر اساس شرایطی که می پسندید بازی کنید.

بازی Life of Fly زمانی جالب می شود که در بازی به سمت چک پوینت ها حرکت می کنید. چک پوینت ها در بازی شبیه سیاه چاله هایی هستند که در مرکز آنها توپی قرار دارد و تنها کاری که باید انجام دهید از این توپ ها گذر کنید تا بتوانید به تعداد چک پوینت ها بی افزایید. بعد از برخورد به چک پوینت صدای نریشن بازی به صورتی مرموز حرف هایی درباره پرواز و پرندگان و … می زند و باعث می شود جو بازی یک فضای آرام و دوست داشتنی باشد. همیشه داشتن صداگذاری در بازی های اینچنینی به خوبی می تواند بازی را در یک سطح دیگر ببرد و باعث بوجود آمدن یک خاطره خوب از بازی خواهد شد که تیم طراحی بازی EpiXR Games در بازی آن را به خوبی قرارداده است. اگر جمله های بازی را دقیق گوش بدهید متوجه می شوید که صدای گوینده در بازی بعد از برخورد به هر چک پوینت در حال گفتن داستان است. این طراحی بسیار نمره خوبی دارد به دلیل این که بازی حالت آرام بخشی را با خود دارد و در هنگام انجام بازی شما هر دفعه برای شنیدن ادامه سخنان و حرف های گوینده بازی به صورت ناخودآگاه به سمت نور ها حرکت می کنید تا بتوانید ادامه حرف ها را بشنوید.

در کل بازی Life of Fly یک بازی بسیار آرام و روشن است و برای پیدا کردن چک پوینت ها و انجام دادن مراحل بازی نیازمند گیمر هایی است که صبر حوصله زیادی را می توانند در بازی به خرج بدهند. البته بازی آنچنان قابلیت های شگفت انگیزی ندارد ولی برای اینکه بتواند ساعات متمادی محیط آرام بخشی را فراهم کند به خوبی طراحی شده است. باز میتوان گفت که قیمت 11.99 دلاری بازی اذیت کننده هستند و بازی هایی در همین ژانر در استور های بازی وجود دارند که بتوانند محصول های بهتری باشند ولی اگر در این سبک بازی از همین افکت ها می خواهید لذت ببرید بازی بدون باگ و یا مشکلی می تواند انجام شود.

5

5

مزایا

  • آرام بخش و ساده
  • گیم پلی بدون مشکل
  • داشتن گوینده بر روی مراحل
معایب

  • گرافیک های ضعیف
  • داستان بدون مسیر
  • گیم پلی بیش از حد ساده

0

0

0

0

0

گرافیک - 5
داستان - 4
گیم پلی - 4
موسیقی متن - 8

5.3

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Together in Between

Together in Between یک تجربه پازل منحصر به فرد و فریبنده را ارائه می دهد …